WEB BLOG
this site the web

SALAM...

First of all saya nak mengucapkan salam EID MUBARAK untuk semua warga blogger or sesapa shaja yg berkunjung ke blog saya ni...


Ini merupakan Hari Raya ku yang pertama tanpa keluarga di sisi...
Senyum dipamerkan pada riak wajah namun di hati jelas terasa kesakitan yang dialami..
Pertama kali menjejakkan kaki di tanah semenanjung tanpa ada saudara mara tapi dengan berbekalkan semangat ingin memperolehi kejayaan aku biarkan sahaja semua keperitan dan kepayahan ku ini berlalu tanpa sebarang noktah...
Kehidupan ku disini penuh dengan pelbagai cabaran...cabaran minda,hati,iman dan cabaran fizikal...
sekali lagi aku hanya membiarkan semua cabaran tersebut tanpa sebarang noktah...
Berdasarkan pengalaman yang sedia ada...
Aku jadikan semua cabaran itu sebagai satu pengalaman...
Kehidupan disini telah membuka mata,minda dan hati ku tentang erti kehidupan yang sebenar...
Hidup yang penuh kepalsuan,Kehidupan yang penuh dengan kealpaan,Kehidupan yang penuh dengan kesakitan,keperitan,kemaksiatan,kekayaan,kemiskinan,kedai'fan,kekurangan,kelebihan,kesusahan dan kerakusan....


Sempena hari yang mulia ini...semoga kita semua mendapat hidayah dan iktibar dari segala yang berlaku...
Segala khilaf yang tak disedari harap dimaafkan...
SELAMAT HARI RAYA EI'DUL FITRI..SALAM...

0 comments:

Post a Comment

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies